the talk

har tråkigt, ligger i soffan me snorig näsa och tycker synd om mig själv. va hemma från praktiken idag eftersom jag är sååå sjukis.  precis lagat mat o nu har ja inget att göra´. så gör dessa sara-frågorna.   hade!


Visste du...

att jag vill - och har alltid velat bada i cocacola eller pulvermos.
att min senaste kyss - en hejdåpuss.
att jag lyssnar mest på - den som pratar, om jag inte tittar på tv.. för då hör jag inget.
att jag pratar - med mig själv ganska mycket.
att jag inte gillar - att bita i russin, det känns som att bita av ett finger.
att min första riktiga kyss - var ganska planerad men skedde pga av ett missförstånd ^^
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte vet någonting om men som de vill att alla ska tro att de vet någonting om (?)
att kärlek är - kul!
att jag gillar att - gråta till the hills
att jag alltid kommer att - sakna mitt ruckel.
att jag är hemligt förälskad i - devendra banhart
sist jag grät var - i lördags ^.-
att min mobiltelefon är - en present från min morfis
att när jag vaknar på morgonen - är jag alltid för pigg.
innan jag går och lägger mig - har jag varit vaken ett tag
att idag har jag - käkat thaimat med pappis o mysat med icke!
att jag just nu tänker på - att jag måste rensa min näsa
att i kväll ska jag - kolla på ullared o runawaybride
att i morgon kommer jag - va på praktiken igen
att jag hoppas - att jag kommer ifrån hagfors nån gång o att de inte bara är nått ja säger.
att jag verkligen vill -  bli friskus.

så där, nu hoppas ja bara att ricky skyndar sig hit så ja slipper ha tråkigt.


lalalalabeirut



SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0