Frosten har byggt bo i hennes hår.

Gokväll!   Idag har jag varit på styrkan och varit duktig. Skadade mig dock lite, men det ska jag nog inte berätta om. Jag har också umgåtts med Fredrik, vi promenerade på stan oså.  Pappa o jag har precis käkat kycklingsallad, grymt gott.. Ska snart ta med mig mina ben ut på en promenad. Måste fördriva tiden lite, tills satc börjar.   Nedan har jag min spelningslista, jag tröttnar inte, fast jag lyssnat på den om och om igen i typ en vecka. ENJOY!

Johnny Flynn - The Box

Mystery Jets - Young Love
Laura Marling - New Romantic
Devotchka - The Clockwise Witness
Simon Norrsveden - Utan ett ord
Timo Räsinen - You shook me all night long (AC/DC)
Beirut - Carousels
Noah And The Whale - 5 Years Time
Pete Doherty - Salome

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0