På ett sätt som bara kärlek kan.

Gokväll!    Imorse var jag på frukostmöte.. vilket inte var alls stimulerande. Det var bara jobbigt. Gott kaffe iaf.
Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, det gick fint.. hade tydligen jävligt mycket frånvaro, vet inte hur det kan komma sig?  Jag kan inte komma på att jag har varit borta så mycket.. Men tydligen hade jag det.   Pappa tyckte att jag var dum som inte hittade på ursäkter när jag ville gå hem, så att jag inte skulle få ogiltig frånvaro.. Trodde han skulle bli lett.   Efter det har pappa och jag krattat och hållt på i trädgårn.. Höll på hela kvällen igår också, men det verkar inte hjälpa.. Vi får väl iaf försöka göra det bästa av vårt lilla ruckel, så kanske nån vill ha det.   Vill verkligen flytta nu, får panik på det här huset.   Skulle ha gått ut på promanad hade jag tänkt, men det började regna.. får se om det sluta så jag hinner gå innan PR..
Nu ska jag iaf sluta skriva här.  Ha det gött!  

Och.. btw, valborg? 

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0