Morgonens bullrande tystnad mot din trumhinna.

Jag är apaaaatröttt. Skulle vilja skrika rakt ut av trötthet, men har liksom insett att det nog inte hjälper.  Idag fick vi tillbaka provet i medicin, VG+, det satt fint i självkänslan. Efter skolan, drog jag till mormor och morfar där jag bjöd mig själv på mat och en Sofis mode. Eller, mormor bjöd.  När jag kom hem hade pappa börjat rensa ut hela huset, tydligen hade nån ringt som ville kolla på huset.  Min bror ballade ur och har tystnasstrejkat hela kvällen.. Ja, det går bra, det gör det. Jag har precis lånta ut min tv till honom, får se om det lilla fjäsket funkar. Nog om det, ska snart gå och  lägga mig. Gonatt (:


fellililix.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0