Kan ej hitta några fel.

Gårdagen var mycket rolig måste jag säga. Jag, Joline, Sofi och Albin käkade tacos och kollade på House of wax.. Sprang fram och tillbaka till ica för många gånger för att köpa allting vi glömt. Vi spelade också lite GH och försökte få igång vattenpipan, men den ville inte med sig för tillfället.  Gick o la oss skapligt tidigt och vakande när vi trodde klockan va typ tolv men insåg att den var tio i nio. Vi käkade tacos på balkongen, matade femtio fiskmåsar och kollade på en film till. Dubbel 8 tillochmed. När vi skiljdes åt gick jag till mormor och morfar där jag spenderat dagen. Mest på edras balkong för att kolla på allt folk som tagit sig ut i det fina vädret.  Efter Robinson kom Albin o hämtade mig och vi åkte till Gata och badade.. Det var svinkallt men vi skyndade oss tillbaka till bilen och värmde oss. Men då kom vi på att vi skulle bada en gång till, och det gjorde vi.   Sen drog vi hem till honom och kollade på det sista av SGPsammandraget och nu kom jag precis hem.   KOnstigt inlägg det blev nu, men jag är extremt illamående och ska därför nu sova. GONATT

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0