I know that you know that I care about you.

Äntligen hemma efter en hel vecka i skolan. Och jag är på ett underbart humör!   Sitter här och sjunger snapsvisor som Jolinen sjöng för mig idag på engelskan. Hittade nämligen en typ 300sidor tjock bok med det i. Och ja, de liksom sätter sig på hjärnan. Annars har vi idag gjort matteprov, vilket inte gick så bra. Men jag tror att jag fick godkänt iaf. Peppar peppar.. Ikväll ska jag och Joline på bio, Kenny begins tillochmed, vilket jag har sett fram emot sen typ i höstas :D  Men nu ska jag göra kaffe och sätta mig ute i solen. Tror det lät som ett vuxenpoäng va?  Jaja, ni får ha det bra!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

hade OCKSÅ tänkt koka kaffe och sätta mig i solen!!! Men så kom huvudvärken och jag somnade istället.

svar: åååh hade jag såå velat :D

2009-04-03 @ 19:36:47
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0