You've got a friend.

Det har varit dåligt med uppdaterande dom senaste dagarna, har haft mycke i huvet.. Ungefär. Kan ju snabbt återberätta mina dagar, så ni är med på noterna igen ;D   Torsdag var jag själklart i skolan oså, drog hem och städade litegranna. Senare kom Victor och hämtade mig, vi handlade och åkte sen hem till honom. Lagade mat, käkade, gick en promenad oså. Igår var det också skola, men struntade i dom två sista lektionerna och åkte till Vendela i Karlstad istället. Grymt mycket roligare. Vi bakade, fikade, färgade ögonfransarna o ögonbryna, käkade mat och snackade skit. Jag har saknat henne så mycket. Kom hem från Karlsatd ungefär 21.00 och då drog jag till Tony. han var inte alls tråkig, som jag skrev i förra inlägget.. han hade bara ingenting att säga mig.  Idag vet jag inte vad det blir,  ska försöka städa lite osen kanske jag följer med mormor och morfar och kollar när ''Anders kommer hem''.   Nu ska jag iaf skriva klart gästbloggsinlägget.   Ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0