We'll go dancin' tomorrow night.

Jag sliter hårt, har lyckats halvstäda halva huset sedan jag kom hem från plugget klockan två. Okej, jag kanske har sysslat med lite annat under tiden också, men jag har iaf städat .Men kom nu till det tråkigaste av allt, mitt eget rum. Vill inte, men måste verkligen..Det var allt för länge sen. Det är saker överallt och jag har ingen aning om varför dom är här. Tillexempel så ligger det ett rivjärn på golvet som jag använde till någonting för några veckor sen. Jag måste lära mig att plocka undan efter mig. Det ska bli mitt nyårslöfte och jag ska hålla det den här gången. Nej, ska städa klart nu.. har precis laddat kaffebryggarn så det är bara att slå på den när jag är klar. Längtar.   Ha det bra!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0