It's like she's in another world.

Uttråkad. Ont i ryggen. Trött. Så, nu har jag klagat nog för idag. Funderar på att gå till sängs snart, men jag vet inte. Sitter ganska bra där jag nu sitter och lyssnar på Bob Dylan. Vet inte hur det kommer sig att jag lyssnar på just honom. Det bara blev så. Kan inte riktigt avgöra om jag tycker att det är bra eller inte. Det spelar väl inte så stor roll heller för den delen. Nu skriver jag bara massa strunt känns det som, men jag är som sagt väldigt uttråkad.  Bjuder er här på en del av min och Jolines konverastion på msn, mest för att jag tycker det är kul!   Gonatt sålänge!

´saga säger:

därför du gjorde floater i skolan o skyllde på mjönäs.

jooline säger:

AMEN DUURAA

jooline säger:

därför du åkte perkilator till skolan och sa att du gick..

´saga säger:

därför att du satt i korgen frampå och inte erkände det sen.

jooline säger:

bara för att du tvinga mig att göra det för annars skulle du mata mig med dina fötter

´saga säger:

bara för att jag vet du älskar mina fötter, jag har fått en blåsa om du vill bita lite?

jooline säger:

3500 tigrar kvar - stoppa tjuvjakten. Bli fadder!

jooline säger:

säger jag till det.

saga säger:

Säg ett namn.

jooline säger:

johannes paublous cyntymynopynotlääåbde

jooline säger:

är ett namn..

jooline säger:

det magiska ordet på fyra bokstäver : LIDL

´saga säger:

SAGA

jooline säger:

SAGA ÄR BILLIGT


Lite kul var det iaf!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0