Until there's nothing at all.

Skolan och datakunskap. Alldeles för tråkigt för att jag ska ha ork till att göra vad jag ska. Passar därför på att blogga eftersom jag annars inte tycker att jag hinner. Är för upptagen med att ha tråkigt och göra ingenting. Humor. Är inne på dagens andra av tre lektioner. Vill bara hem. Behöver kaffe. Inga pengar och kafeterian på min fina skola tar inte kort. Lev i nuet vafan! Nej, ska inte vara sån.. Men det skulle vara grymt mycket lättare om dom skaffade sig en kortläsare. Hatar kontanter.  Ska egentligen skriva källkritik. Men som sagt, det är allt för tråkigt. Idag ska jag hem och göra kaffebonge. Behöver minst en halv tiolitershink, ja.. men andra ord, fem liter, för att kunna vakna upp och bli en normal människa. Ska också skriva gästbloggsinlägg, handla, laga mat och läsa mycketmycket ur min bok. Ser fram emot min spännande eftermiddag.

Fasar inför fredagen och dess jobbiga lektioner. Funderar på att vara sjuk, men kommer bara missa massa och det är nog inte värt de. Efter plugget drar jag till Vendela och slaggar över där.

Nej, nu blir Mange aggresiv.. Antar att det är bäst jag gör det jag ska.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0