this is our song

Crappy day!   Känner mig bara ful och orkeslös ungefär, behöver kaffe, men kaffe här hemma smakar skit. Måste typ ta bort kalk från den eller någonting, och det orkar jag verkligen inte. Plus att pappa bara köper Zoega, vilket jag inte gillar speciellt mycket. Nog om det. Idag fick vi reda på att fredagen har utökats med ännu en lektion matte. Jag fattar inte, fredagen var redan så hemsk som det bara gick att bli och nu är den ännu värre. Fredagen består alltså nu av svenska, matte, engelska, svenska och matte, plus en håltimme på två timmar därimellan någonstans. YEY!  Ha en bra fortsatt dag!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

Mina fredagar suger de också. Lång dag och massa lektioner. Tjoho..



<3

2008-09-02 @ 18:43:29
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0