Svart eller vitt tycks ha somnat i fåror och skal.

Hemma efter nittio minuters promenad, underbart! Var dock dum nog att ha musik i öronen hela vägen så nu tampas jag med mitt besvärande tinnitus, hatar det. Men antar att jag får skylla mig själv, har inte varit nog rädd om mina öron. Idag har vi provat arbetskläder i skolan, bestämde mig för byxor o tunika i en färg som kallades hallon och en tunika i vitt, som de flesta andra i guess. Dagen har annars varit dryg, så funderar på att faktiskt sova ganska snart.. Känns ganska meningslöst att vara vaken. Vi får se hur det blir. Gonatt!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej stumpan! Åh vad underbart med långpromenad. Ta hand om dig så hörs vi i dagarna, saknar dig redan! ;) Kramkram

2008-09-01 @ 21:57:50
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0