So what, i'm still a rockstar.

Jag sover alldeles för mycket. Är trött dygnet runt o det är inte kul alls. Försökte få med mig min pappa ut på promenad så jag skulle piggna till lite. Men det ville han inte. Ska fråga farmor sen.  Idag vet jag inte vad det blir, hade iaf tänkt förbjuda mig själv att ligga inne själv hela kvällen. Jag är öppen för alla slags förslag, tack (:  Pratade med Madde länge i telefon igår kväll. Himla roligt, saknar henne massa!  Nej, nu ska ja duscha o fixa iordning mig så jag vaknar, tror jag ska följa med pappa och Jenny till golfbanan (:

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: felicia

PINK - SO WHAT <3

2008-09-21 @ 12:06:41
Postat av: Madde

SvaR: Och jag saknar dig en hel massa med! <3 Kunde tyvärr inte svara på ditt sms, pank ;) Kram!

2008-09-21 @ 12:38:17
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0