Oh you make me dizzy.

Ja, kvällen bev inte riktigt som jag hade tänkt. Pappa och jag cyklade till skolan för att gå på ''föräldrakvällen'' men när vi kommer dit märker jag att jag är den enda eleven där. Hittar som tur var Jossi inne i aulan så vi ger oss ut på jakt efter våra mentorer för att fråga varför som sagt att vi också ska komma dit. Efter många om och men komer vi iaf fram till att dom har fattat fel och att vi inte alls ska vara med. Så vi sätter oss i kafeterian och väntar tills mötet är klart och sen fikade vi med dom andra. Drog sedan hem och käkade med min lilla familj och sedan gick jag till mormor och pratade lite med henne. Efter ett tag kom Victor och hämtade mig och vi åkte runt lite tills för typ en kvart sen då han släppte av mig här hemma.   Nu är jag extremt trött, så ska sova!  GONATT!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0