My baby, don't mess around, because you love me so.

Jag sitter ensam på mitt rum och sjunger ''Hey ya''. Är inne på dagens tredje kopp kaffe och kunde inte må bättre. Kunde inte vara mer lycklig. Tror faktiskt jag vaknat på helt rätt sida idag. Igår började skolan igen efter långhelgen. Tisdag är soft dag, så det gick fort. Har bara tre lektioner då. Efter skolan drog jag hem, lagade mat. Lyckad wok såklart. Tvättade och läste lite. Sedan frågade Emma om jag ville med ut på promenad och det tackade jag självklart inte nej till. Den blev inte speciellt lång, men det dög. Vi gick sedan hem till mig och kollade lite på youtube och på maltabilder. Sedan kom Victor och hämtade mig och vi åkte hem till honom. 

Ska snart hoppa i duschen och göra mig redo för skolan. Ska på elevrådsmöte först och måste gå och snacka med Gun innan. Så hade tänkt gå dit tidigare än nödvändigt. Hatar att sitta hemma och ha tråkigt, så kan lika gärna sitta där.

En fråga, heter det jag var tvungen eller jag var tvingad?  Tanken slog oss igår att tvungen kanske bara var nått man sa här i skogen.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0