Love's gonna get you down

Idag har jag käkat lunch hos farmor och farfar med pappas syskon med familjer. Ungefär 16 personer varav hälften barn som springer runt och skriker. Det tar hårt på en. Efter mat och kaffe lånade jag farfars mp3 och drog ut på promenad. Ensam eftersom ingen vill följa med mig. Jag gick och gick och tänkte inte direkt på var jag var eller var jag skulle. Och så helt plötsligt åker en moped förbi och jag blir livrädd, hörde den ju inte pga hög musik. Då iaf inser jag att jag är i geijersholm, så kom på att det kanske var dags att vända tillbaka. Gick hem till mormor och morfar, men där var ingen hemma så la mig och kollade på tv tills dom kom hem.   Umgicks lite med dom och sen drog jag hem till farmor o farfar och käkade.   Nu ligger jag bara hemma i min säng som jag gjort hela helgen. Tråkigt!  Hade iaf tänkt vänta tills klockan blir över tolv innan jag går och lägger mig, vi får se hur det blir.   Gonatt sålänge iaf.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0