Is it the truth or is it only talking?

Har precis cyklat med min bror till nöjes och tillbaka, han skulle lämna in en film. Jag tror det tog oss cirka en halvminut. Blev sjukt anfådd iaf, märks att man aldrig haft någon form av kondition. Orkar inte lägga ner tid på det, så ska väl inte klaga. Men det vore ju inte fel att kunna gå upp för en trappa utan att bli svett. Inte sant? Nog om det, min kväll bestod av umgänge med min pappa faktiskt. På senare tid har vi till och med kunnat konversera med varandra uppåt en timme. Känns skönt måste jag säga. Får väl se hur länge det håller i sig. Funderar faktiskt på att sova snart, har inte riktigt bestämt mig ännu. Gonatt sålänge iaf!


Bjuder er idag på en bild på.. ja, mig. Med blomma i näsan i mitt absoluta esse på Malta.  ENJOY!


SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha den bilden är så klockren! Och JAG är fotografen ;)

2008-09-15 @ 16:29:07
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Saga

Alldeles riktigt :D SAKNAR dig massa <3

2008-09-15 @ 22:07:07
URL: http://sagajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0