I ask nothing of you.

Jag hade precis städat klart, tagit mina nytvättade jeans och lagt dom i duschen för att blöta ner dom. Nån konstig ide jag har för mig, jag blöter ner dom och har dom på mig tills dom blir torra, dom sitter så satans skönt då. Jaja, tillbaka till ämnet. Jag gick iaf runt med mina blöta jeans på mig och det blev riktigt kallt, vi har ju som sagt ingen värme hemma. Kom då på den brilijanta iden att jag skulle blåsa på dom med hårfönen. Står där och blåser och blåser men ingenting händer. Så jag liksom trycker hårfönen mot benet för tänkte att det kanske skulle gå fortare då. Och efter ett tag ser jag ett mycket lyckat resultat. I någon sekund. Sedan börjar hela hårfönen låta jättekonstigt och bli varm. Och så bara blixtrar det till i hela hårfönen och jag kastar i väg den så att sladden åker ur. Efter en stund vågar jag gå fram till hårfönen och ser till min stora förskräckelse att den smält. Min röda hårfön som jag avgudar. Så nu vet ni det, man ska inte trycka en hårfön mot ett par blöta jeans xD

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha min vän! Kunde du inte nämnt detta under vårat 48 minuter långa telesamtal? <3 :) DEtta måste du nämna i ditt nästa gästbloggs sinlägg ;D

2008-09-17 @ 07:54:49
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Madde

SvaR: Åh gulle... :) <3 Saknar dig med!!

2008-09-17 @ 16:31:38
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0