Har du inte levt mitt liv, vet du ingenting.

Som vanligt när natten kryper närmare ligger jag i min alldeles för tomma säng, lyssnar på Nordman och är mer sentimental än vanligt. Gillar inte att blotta mina känslor i bloggen, men det blir oftast så. Jag gillar som sagt att skriva av mig, även om det verkligen blir mer censurerat här än på privata ark. Jag är bra på att vara glad och jag framstås oftast som gladast när jag mår som sämst. Det är konstigt, det tycker till och med jag. Min familj är så jävla fucked up, mer än så orkar jag inte säga. Nog om det. Har spenderat kvällen med Albin, vi kollade på idol o lite sånt. Nu måste jag verkligen försöka sova, det är enklast så. Gonatt!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0