For sticking two together cause we don't know how.

Brist på uppdaterande under helgen. Har haft händerna fulla. På fredagen åkte jag till Karlstad för att hälsa på min kära vän Vendela. Nåra av hennes klasskompisar var där så umgicks med dom så gott jag kunde. Minns inte så mycket av kvällen dock. Kommer ihåg att jag vakna på golvet, gick upp och la mig i Vendelas säng, ringde Victor, sen började jag skaka och allting snurrade. Från och med det och att jag satt nere köket nån timme senare och åt tefat minns jag bara ''Försök att andas med mig Saga''. Jaja, det är över nu.. Men just sånna attacker som jag kan få, önskar jag inte ens de personer jag tycker minst om.  Ska inte babbla om det, men ville bara säga tack till Vendela, Martin och Åsa för hjälpen. Himla glad att jag slapp vara ensam.  När jag vaknade på lördagen hemma hos Vendela gick jag ner och käkade frukost och kollade på Madicken. Efter en stund kom även Vendela ner. Vi cyklade in till stan, drack kaffe och köpte present till kusin Ester. Vi skildes åt, hon åkte till jobbet och jag cyklade tillbaka hem till henne. Åkte med Idah och Petter hem sen. På kvällen kom Zazza, Sofi, Anna och Joline hem till mig. Vi käkade och snackade massa skit. Skönt att få träffa er igen, synd att inte Linn kunde vara med bara. Idag har jag umgåtts med Victor, varit på kalas och så. Soft söndag med andra ord.    Nu ska jag sova. Gonatt!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0