En elegi för alla sorger den där hösten handla om.

Dålig uppdatering idag. Huvet är fullt och det har inte känts som om jag har haft någonting att skriva. Inatt kom Victor hem till mig, himla skönt att slippa sova ensam. Vaknade runt nio och låg och drog oss till två, inge bra alls. Har varit alldeles för trött hela dan pågrund av detta. Jag åkte sedan med mormor och morfar till gammelfaster Siv och grattade henne på födelsedan. Käkade alldeles för många bullar och drack lite för mycket kaffe, så min mage har plågat mig sen dess. Den gör ont.  När vi skulle åka hem fick morfar för sig att han skulle stanna ungefär trettiofyra gånger och filma landskap. Upp i berg och ner i sanden på rådastrand. Jag blev riktigt irriterad, jag menar.. Man åker förbi samma sjöar och samma ''vackra'' landskap varje dag, varför ha dom på film? Jaja, dom skjutsade iaf hem mig till Victor så umgicks lite med han.

Har precis haft deeptalk med pappa och gråtit mot hans axel. Jag vill så gärna va liten igen, iaf att allting skulle vara som när jag var liten.  Men jag vet att det inte är möjligt. Det är så jävla piss att varje gång jag känner mig helt jävla underbart lycklig, när det känns som om allting är så bra som det bara går. Då får jag dåligt samvete. Dåligt samvete för att jag är lycklig och glad när min mamma är död. Det är helt sjukt och jag vet ju egentligen att varken jag, mamma eller någon annan mår bättre av att jag deppar..Men ändå, blir jag såhär. Och jag babblar bara massa skit nu. Men nu har jag iaf biktat av mig ännu en gång, för er och för min pappa..

Jag tror att jag egentligen borde vara hungrig nu, men av någon anledning är jag inte det.. Kan någon säga mig varför?



SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0