Don't stop until you get enough.

Ligger hemma och softar i min säng. Lyssnar på Michael Jackson och suger i mig massa godis. Underbart!  Egentligen hade jag tänkt att sysselsätta mig och min sällskapslösa kväll med att läsa lite ur boken som vi läser på Svenskan. Riktigt bra faktiskt. Språket är så där gammal och mysigt. Jane Eyre heter den, om någon skulle vara intresserad. Men just nu lockar datorn mig lite mera.   Idag har jag umgåtts med mormor och morfar en stund. Jag tröttnade ganska snabbt och drog hem till mig. Senare kom Victor och hämtade mig, så umgick med han.. Och nu ligger jag här. Efter mat, kvällspromenix med Pontus, pappa och Jenny och hade snart tänkt att ringa Joline. Ha en bra kväll!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0