Cuddle up baby, move in tight.

Dagen började med en oanad sovmorgon, alltså jag försov mig. Men jag hann, fick dock skippa frukosten och det gillas inte. Skolan gick fort och när vi slutade klockan fyra ringde jag mormor och frågade om vi inte skulle åka till Karlstad. Självklart ville hon det, så vi drog iväg runt halv fem. Åkte till bergvik först för att leta efter ett par skor till mig. Hittade dom som jag så länge väntat på, provade dom och dom satt perfekt..  Men sen skulle jag bara kolla lite mera och då hittade jag självklart ett par till. Beslutsångesten. Det andra paret, mckängor, var lite för små, men dom var också lite finare än snörkängorna. Lyxproblem. Mormor och jag kom iaf på att vi skulle åka in till Duvan och kolla om dom hade dom i en större storlek där. Kilade in på Din Sko först innan och vad hittar vi där? Jo, exakt samma sko fast 650 kronor billigare och perfekt storlek! Så det blev alltså mckängor, denna gång iaf. Mormor köpte även fejkuggs till mig, supersköna!   Innan vi drog hem så åkte vi till Burger King.  King wings, pommes o milkshake, as usual.   Ne, nu ska jag faktiskt ta och sova lite. Gonatt!


SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0