Blir du rädd så blunda hårt.

Jag är kär i Håkan Hemlin! Just nu finns bara han för mig! Ungefär. Kan tipsa om låten Ännu glöder solen, den fick iaf mig att börja grina. Det blir nog till att leta fram dom gamla Nordman skivorna jag har här hemma någonstans (: 
Idag har jag sprungit runt på varenda liten millimeter av min kära skola! Har inte suttit ner i mer än fem minuter i sträck, max. Håller på med ett grupparbete och det går inte så speciellt bra för mig och min grupp. Men vi gör vad vi kan och det duger bra, tycker iaf jag. Efter skolan stannade jag kvar lite och drack kaffe med Joline. Sen drog jag hem en stund. Blev kaffesugen så drog till mormor och morfar i hopp om att bli bjuden. Men morfar vägrade göra kaffe till mig, jag drack tydligen ALLDELES för mycket kaffe. Huh?!  Jag dricker max fyra-fem koppar om dan. Mormor blev iaf sur på honom och tvingade honom att ge mig pengar till kaffe i skolan imorn. Jag sa inte nej :D   Gonatt!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0