Be mig, så stannar jag kvar.

I'm in love with Nordman. Hans röst gör mig kär x)  Just nu har jag väldigt tråkig, funderar på att gå till mormor och få mig lite kaffe. Gör dessa frågor tills jag har bestämt mig. Enjoy!



10 frågor om dig själv

fullständiga namn? - Saga Maja Louise Johansson
när fyller du år? -  23 Juno
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - Nej, det kan ja inte påstå.
vad har du på dig just nu? - Kläder
vilken årstid är bäst? - Sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Mörabloss med Joline på balkongen i Turkiet.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Mitt sinne för humor.
vad är du bra på? - Snacka i gåtor
vem älskar du mest på denna jorden? - Pontus
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon, vaknar helst själv dock.

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Joline
vem vet allt om dig? - Ingen
vem är den roligaste av dina vänner? - Joline
vem är snyggast av dina vänner? - Jag?
vem är mest partyprisse? - He He
vem är den du helst har filmkväll med? - Ingen, gillar inte film.
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Vi kallar honom Kjell.
vem röker av dina vänner? - Joline
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Ingen alls.

10 frågor om din familj

vem står dig närmast? - Mormor eller Idah
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ne, snackar knappt me pappa o mamma lever inte så..
vem är farligast i din familj? -  Jag
vem ser roligast ut i din familj? - Stina, hon ser ut som teskedsgumman.
vem är coolast? - Morfar
har ni några djur? - Neföfan-
vem har du mest gemensamt med? - Mormor
vem står för underhållningen? - Idah o Petter i guess.
vem sover du oftast med? i familjen? - Våda sover med?
roligaste kvällen med familjemedlem? - Vi umgås inte.

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Vaknade, skolade och hamnade här.
har du varit glad idag? - Ja, stundvis-
har du varit ledsen idag? - Ne.
har du gjort något bra idag? Ringt till hela värmland åt Jossi.
har du slått någon idag? Joline
vad ska du göra nu? Skriva klart detta osen dra hem til nån o dricka kaffe.
har du gjort något dåligt idag? - Ja, massa
vad har du ätit idag? -  Mackamat o Spagetti.
har du duschat idag? - Ja, i morse
är du trött nu? - JA

10 frågor om sex & kärlek

är du singel? - Ja
haft något seriöst förhållande förut? - Ja, det tycker ja nog.
haft sex? - Har jag säkert.
varit gravid? - Inte vad jag lagt märke till.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ne, inte förens jag varit med om det själv.
kärlek eller sex? - Kärlek vafan.
har du varit riktigt kär i någon? - Javisst har jag det.
finns det någon för dig just nu? -  Ingen aning.
hur många gånger har du haft sex? - Har tyvärr glömt bort att räkna, hoppas ni överlever.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0