All the time we spent together.

La da da de da da da da.  Det är ungefär det jag har sjungit idag. Konstant. För er som inte ser vad det är så kan jag berätta att det är introt på låten '' Be My Lover -  La Bouche ''   Underbara nittiotal!  Skolan idag var pisstråkigt. Min klass och våra lärare kom inte överens alls. Vi har fått som enskild uppgift att skriva om ett äldreboende och sedan redovisa det muntligt och skriftligt, till nästa onsdag. Vi drog lott och jag ska skriva om Sättragården. Tur att gammelmoster jobbar där så jag kan fråga henne!  Efter skolan idag cyklade jag hem till mormor o morfar. Och vet ni?! Morfar har köpt en bil till mig! :D  Jag frågade honom om han ville övningsköra med mig för några veckor sen och han är oerhört stolt över det. Så nu har han köpt en bil som tydligen skulle vara lättare att övningsköra i och som jag sedan skulle få. Han är för go! Sen gick mormor och jag till annes och hon köpte foundation till mig. I'm so spoiled! Vi fikade även på Telehuset. Nu ska jag ta mig en promenad.

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: embla

vad tycker du om min blogg ?

2008-09-11 @ 21:41:12
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0