What happens just before your future?

Nu har Vendela åkt hem. Igår mös vi hela kvällen, brasa, tända ljus, god mat oså. Sandra kom hit och höll oss sällskap också. Senare på kvällen åkte vi med Sandra hem till henne. Stannade där en stund och drack kaffe och promenerade sen hem till mig. Idag kom Sandra hit vid ett och vi gick ut och kollade lite i affärer. Köpte mig en pälsmössa, en tröja och en Hard Rock klocka. På Ekorren såklart. Hittade en jättefin tavla där och när jag skulle fråga vad den kostade sa hon i kassan att jag kunde få den om jag ville. Den var nämligen trasig. Efter det har vi varit hos mormor en sväng, lagat mat och ätit. Nu sitter jag här hemma och tråkar, får se vad jag hittar på ikväll.   Ha de bra!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0