Heartbreaker. Dreammaker.

Välkommen tillbaka till vekligen heten Saga! Tack. Har legat instängd på mitt rum med svarta filtar för fönstrena så sedan onsdan. Anledning?  Jag vet inte. Ork och motivation är bara någonting som jag saknat på senaste tiden. Har bara känt mig deprimerad och tråkig. Nog om det. Just nu ligger jag hemma i min säng och lyssnar på Pat Benatar. Har precis försökt städa, men när jag började storgrina för att jag rev ner en kruka och skar mig på lillfingret insåg jag att det inte var någon bra ide. Jag älskar pms.  Idag kanske Zazza o Amanda kommer in till stan. Hoppas på det iaf.    Ha en bra dag!

Solong!


Kommentarer
Postat av: Meister.

I'm stavörn number uno.

2008-10-12 @ 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0