Är det så här det känns att vara lycklig?

Jag har tråkigt.  Snodde den här av Anna, TACK!


1. Fullständigt namn? - Saga Maja Louise Johansson
2. Exakt ålder? -  16 år, 3 månader och 12 dagar.
3. Vart bor du? - Hemma i Hagfors.
4. Bor tillsammans med? - Pappa och Lillebror.
5. Husdjur? - Nej.
6. Färg på ditt hus? - Det har varit gult, men det har liksom bleknat bort.
7. När är du född? 1992 - 06 - 23
8. Klass? - Op1
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb? - Nej, jag har sagt upp mig ^^
11. När gick du upp i morse? - Runt nio.
12. När ska du sova ikväll? - Berättar när jag vet.
13. Duschat idag? - Ja, imorse.
14. Kramat någon idag? - Ohja.
15. Pussat någon idag? - Yesbox
16. Vad har du ätit idag? - Vad har jag inte ätit?
17. Dagens klädsel? - Förut: jeans o skjorta. Nu: Tights och linne
18. Dagens smink? - De vanliga
19. Dagens sötnos? - Pappa
20. Dagens roligaste? - Stina, hon är snaggad.
21. Har du många vänner? - Tillräckligt.
22. Hur många har du kysst? - Ingen aning.
23. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas jag.
24. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Victor, Det gör jag! PussPuss.

FAVORIT :
26. Film? - Den bästa sommaren.
27. Låt? -  Många, idag är det nog: Vem Vet - Lisa Ekdahl
28. Mat? - Wok.
29. Dryck? - Iskall Coca-Cola.
30. Färg? - Nja, kan inte bestämma mig.
31. Stad? -  Pataya.
32. Land? - Vet inte, har inte varit i så många.
33. Ämne i skolan? - Vård o Omsorg tror jag.

SENASTE :
34. Personen du tänkte på? - Gun Bull, när jag svarade på ovanstående.
35. Gången du spydde? - Lördag morgon.
36. Gången du grät? - Nyss, på pappas axel.
37. Pizzan du åt? - En kall venezia jag fann i kylen.
38. Gången du var i Göteborg? - I sommras, när jag kom hem från Malta
39. Gången du var i Stockholm? - Månadsskiftet Februari - Mars.
40. Gången du var full? - Igår.
41. Gången du var hög? - Fredag.
42. Personen som såg dig gråta? - Edvin, Hugo, pappa, farmor, farfar och Pilla.

ANTINGEN ELLER :
43. Svart eller vitt? - Vitt
44. Hund eller katt? - Hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på när.
46. Tv-spel eller datorspel? - Tvspel.
47. Hångla eller ha sex? - Ha sex
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Bry?
49. Ragga eller bli uppraggad? - Båda, samtidigt.
50. Big Brother eller Paradise Hotel? - Svårt val dedär.
51. Har du svart hår eller blont? - Blont.
52. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa.
53. Choklad eller lakrits? - Choklad med lakrits
54. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
56. Coca cola eller fanta? - Cola
57. Pizza eller kebab? - Pizza
58. Randigt eller prickigt? - Rutigt.
59. Älska eller älskas? - Båda
60. Leva eller dö? - Leva, fast dö vill jag väl göra nån gång.

ANTAL :
61. Personer du älskar? - Jag vet inte
62. Personer du hatar? - Ingen aning
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Ehm.. ingen?
64. Glassar du ätit på en dag? - 29 säkert.
65. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 358
66. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen aning.
67. Gånger du varit hög? - Fler än dig.
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Jag vet inte.

VEM
69. Ska du träffa imorgon? - Klassen
70. Sjöng du senast för? - Migsjälv
71. Hade du senast en msn konversation med? - Wicke
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mormor
73. Förtjänar att dö? - Ingen

VAD :
74. Gör dig glad? - Massa saker.
75. Gör dig ledsen? - Massa saker.
76. Vad vill du helst göra nu? - Massa saker
77. Vill du ha nu? - Massa saker.
78. Önskar du dig i julklapp? - Lars Dubbelve
79. Längtar du till? - Göteborg.
80. Ångrar du i ditt liv? - Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0