And you know that you're born to be.

Uppdatering är inte min starka sida just nu. Har fullt upp med att ligga på rygg och stirra i taket hela dagarna. Försöker göra saker som gör mig glad. Men det är betydligt lättare att bara ligga här.   Nåja, jag har skadad min rygg på nått sätt. Har haft ont i den sen i våras. Jag kastade mig över en säng och glömde att ta emot mig på andra sidan. Och på idrotten fick jag ont så in i helvete, vet inte varför. Det känns piss iaf. Imorn är vi lediga. Eller, egentligen har vi en mattelektion mellan åtta och nio. Men, jag ligger hellre kvar och sover än masar mig upp för en timmes mattetjat. Nu ska jag fortsätta skala potatis, hade tänkt göra riktig potatismos.   Ha en bra dag!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0