Thank you, for whatever keeps me in your arms.

Jag har ett problem. Jag bestämde mig för cirka en halvtimme sen att rensa garderoben, kolla vad jag ska spara, slänga eller ge bort. Får inte plats med all skit jag har.  Så jag tömde garderoberna på innehåll och kastade allting i min säng. Och där ligger det. Jag har inte ork att städa längre. Jag vill bara ligga i min säng och sova. Men tyvärr så var jag dum nog att även slänga mina hattar där under alla andra saker. Så jag kan inte lägga mig på kläderna med risk för att hamna på en hatt och förstöra den. Så nu sitter jag här på mitt kalla golv och lyssnar helt seriöst på Kidz bop. Det är hemskt. Jag är hungrig och vill ha pizza, chips och massa saltlakrits. Jaja, jag antar att enda lösningen är att ta tag i sig själ, städa bland dom där jävla kläderna och sen tigga pengar av mormor till pizza.   Ha en bra dag!


SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0