Som om vi alltid var tillsammans.

Har nu Engelska. Drygt. Slutar om cirkus en halvtimme, ska då bege mig till Munkfors tillsammans med min mormor för att klippa håret lite. Jag skulle helst slippa, men tror jag måste faktiskt.  Imorn åker jag äntligen mot västkusten och Madeleine. Stannar iofs hos Jenny i Kil under natten och fortsätter på torsdag morgon, men jag åker hemifrån iaf. vet inte vad vi ska hitta på i helgen innan jag åker hem på måndag morgon, min ekonomi är inte stadig nog för shopping, men mormor sa att hon kunde hjälpa mig lite. Hon är så snäll. På lördag ska vi iallafall till liseberg och träffa våra Maltahomies, några av dom.. dom flesta verkar ha bangat. Tråkigt att åka tåg bara, men det löser sig.   Ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: LOVISA

fin header!

2008-10-21 @ 14:50:52
URL: http://tidtid.blogg.se/
Postat av: Madde

svar: lussekatter..? ;)

2008-10-21 @ 16:24:14
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0