När jag vaknar uppochner.

Söndag. Igen!  Igår umgicks jag med Emma, och ja.. Vi gjorde massa skoj. Åt riesen, pepparkakor, nötter, snappsade, drack julmust, rökte vattenpipa, dansade, läste sextips och skrattade åt massa knas på youtube. En helt klart godkänd lördagkväll. Imorse vaknade jag av klockan 08.00. Klockan 09.00 åkte Joline och jag till Åleby för att passa Stina. Åkte därifrån klockan 15 och somnade hemma hos farmor och farfar. Vaknade vid halvsex och drog ut med Albin på promenad. Ligger nu hemma och degar, funderar på att skriva lite på engelskan. OM jag orkar, det spörs.. Ha det bra!

BJuder er en humorlös konversation mellan Nils och mig nyss. Hur är det egentligen är det skånska eller värmlänska som är obergripligt?

Nils, Helin säger:

Hejsan

´saga säger:

Hej

Nils, Helin säger:

Lgt o sånt saga?

´saga säger:

Wot?

Nils, Helin säger:

förfan asså

Nils, Helin säger:

jävla utlänning xD

Nils, Helin säger:

H U R M Å R D U ?

´saga säger:

ehm, va?

Nils, Helin säger:

Förfan

Nils, Helin säger:

Skitsamma

NIls, Helin säger:
Hejdå!

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha klockrent! xD Du, för första gången denna hösten ser jag fram emot julen tackvare detta inlägg ;D

2008-10-21 @ 10:37:41
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0