Joline äro kung, Saga spelar basfiolen.

Sitter nu i datasalen på skolan. Har äntligen skrivit klart min hemtenta om det naturliga åldrandet. Och blev jag nöjd? Inte alls. Men det kvittar iofs om man skriver en uppsats som skulle bedömmas som MVG, så skulle min lärare aldrig sätta det ändå. Hon vill liksom inte. Just därför orkade jag inte lägga ner mig och skriva någonting som jag tror jag ska få MVG på för att sedan bara få G. Nog om det. Packingen igår gick åt helvete. Får försöka fortsätta sen och ta en senare buss till Kil. Nu ska jag bege mig till mormor och käka mat. Ha det bra! 

Förresten: Inatt fick min mobil för sig att den inte ville laddas, det gick inte. Jag och mobiltelefoner funkar inte ihop. Tror faktiskt att jag ska strunta i att köpa mig en ny om denna bestämmer sig för att aldrig funka igen.


SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0