Jag vill höra någon säga mig, att imorgon blir en bättre dag.

Madde ringde mig alldeles nyss och berättade att det låg en bild på mig uppe på blogg.se:s hemsida. Jag blev mäkta stolt ;)   Det var ju dock inte från min blogg, men ändå. Lite extra uppmärksamhet ger det ju iaf. Skulle ju inte klaga om mitt läsarantal steg ytterligare med några personer.         Håller just nu på at städa badrummet, tog en liten paus. Måste komma ihåg att ringa körskolan och kolla upp tågbiljetterna till Gothenburg på höstlovet. Jag vill nu! 


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ;) Saknar dig med en massa!! Ska vara försiktig! ;D puss!!

2008-10-03 @ 06:49:20
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0