Jag skolkade från allt, jag ville bara va med dig.

Utvecklingssamtalet gick fint, ingen av mina lärare hade något att klaga på. (Magnus hade inte skrivit någonting.. vet inte riktigt hur jag ska tolka det XD) Pappa var nöjd också, ganska stort plus i kanten.   Farmor och jag åkte sen till Äleby som jag nämde i förra inlägget. Rostat bröd och the. Jag tycker så mycket om dom.     Gonatt kära läsare.



Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så då tänker jag på dig.
Allt är så förgängligt allting kan briserna snart,
men du är oförstörd för mig.
 
Hjärterdams sista sång - Lars Winnerbäck


SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Alltså, hehe.. Tyckte det var bäst att undanhålla den informationen liksom.. In case of, om du skulle typ slå mig. ;D

Den låten är för övrigt jävligt bra, lyssnat sönder här hemma.

PUSS! <3

2008-10-07 @ 20:29:05
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0