Här har ni kött och blod, min energi och all min kraft.

Äntligen framme! Åkte igår buss till forshaga och bil därifrån till Kil där jag spenderade natten. Imorse tog jag tåget till Göteborg och sedan vidare med buss hem till Madde. Vi har än så länge fikat och gått husesyn, ikväll ska vi på FN-gala där Madde ska sjunga. Tågresan gick bra, trots skrikande skåningar och ingen vettig person att snacka med. Tur att det finns musik och choklad. På tal om ingenting så har min mobil pajjat. Har en annan nu, med samma nummer. Men tyvärr fanns ingen av kontakterna kvar så det vore snällt om ni kunde smsa eller ringa (0738303993) så jag fick era nummer. Ja, ni vet väl antagligen vilka det gäller.   Ni får ha en bra kväll!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0