Första gången som du ska hålla nån hand.

Att packa är verkligen inte min starka sida. Långa resor går bra, men när jag ska, som nu, bort över helgen blir det krångligt. Ska försöka att inte packa med mig för mycket, men vill ju på samma gång inte gå i samma kläder hela helgen. Borde skaffa mig en personlig packare, om sådana finns?  eller iaf en garderob som flyttar sig med mig, vart jag är går.  Då hade jag ju sluppit springa runt här i panik och försöka komma på vilka skor, vilka jackor, vilka byxor och vilka jävla sjalar jag ska ta med mig, för att till sist bara trycka ner massa saker på måfå i väskan.  Ja, jag har varit med om detta X antal gånger förut. Tänker alltid, för att överdriva: Jag kan ju behöva gummistövlar, om vi skulle få för oss att vi ska hoppa i vattenpölarna eller jag kan ju behöva ha med mig tolv par svarta strumpbyxor för tre dagar, om allihop mot förmodan skulle gå sönder. Jag hatar verkligen att packa, har försökt ända sen igår med det enda jag lyckats bestämma mig för är vilka trosor jag ska ha med mig. Jaja, ska väl försöka lämna blogg och truly black och göra ett nytt försök med att välja jackor. Max två har pappa sagt, ingen aning om varför han över huvudtaget har någonting med det att göra.. Jag antar att han vet lika väl som jag att jag bara kommer använda en ändå.  

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0