Du har visor i ditt hår.

Då var ännu en skoldag avkarad. Skulle egentligen slutat nu, men vi fick faktiskt gå vid halv tre. Underbart. Idag ska jag vara barnvakt till mina fem små söta kusiner. Som tur är så ska jag inte va ensam. Farmor och jag ska hjälpas åt. Tror inte att jag skulle klara av att passa dom själv. Fram tills dess vet jag inte vad jag ska göra, ligga här och inte göra någonting. Har massa saker att göra, ska renskriva vårt arbete i vård och omsorg, skriva en engelska uppsats, läsa klart boken, skriva bok recension och plugga inför rollspelet, den här gången ska jag fan inte göra ett enda fel. Får göra den när ungarna lagt sig sen, ska ju ändå sitta där tills klockan blir elva.  Det löser sig. NI får iaf ha en bra kväll!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0