Där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt.

Igår kom Victor hem till mig med Ben&Jerry Cookie dough :D  Underbart gytt! Och det bästa av allt, jag har typ halva kvar.  Han åkte hem typ tio och då hade jag tänkt sova. Det blev dock inte så. Eftersom Nils envisades med att ha smssex hela jävla natten. Missförstå mig rätt, vi snackade bara.. sex alltså. Brudarna i Skåne var tydligen inte lika öppna som jag, han blev manisk!  Kanske inte ska skriva mer om detta i bloggen, men jag tyckte det var kul att snacka med en kille om sex för en gångs skull. På grund utav detta, försov jag mig imorse. Hann inte ens duscha. Hade elevrådsmöte först på morgonen, hade inte riktigt vaknat än så minns inte ens vad vi pratade om. Sedan följde fyra och en halv timmes vård och omsorg. Nu ligger jag ensam här hemma och har tråkigt, funderar på promenad.. Men det blir förmodligen inte så!  Nej, nu ska jag äta glass.   Ha det bra!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha skojar du? Nils. Snacka sex. Med dig? ;D Hahaha hoppas han fick mycket tips och råd, du kanske ska fördjupa dig inom sex och samlevnad, du går ju trots allt omsorg. ;D Du skulle nog få varenda femteklassare högröda i ansiktet på sexualkunskapen, lovar!

Åh Coockie dough, Sommarminnen!! Tänk att vi drog i oss två paket på två kvällar.. Snart är det fredag, då ska jag också ha glass!

PUSS

2008-10-08 @ 18:12:13
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Madde

Svar: Hahaha de får man inte glömma! xD Glöm inte att ringa STS idag gumman! Fast tror jag inte att du glömmer. ;) Puss!

2008-10-09 @ 12:33:52
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Dåligt med uppdatering tycker jag!

2008-10-10 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0