Även om jag mycket gärna vill.

Hemma igen, eller.. Jag har varit hemma sedan elva på förmiddan. Är sliten efter helgens bestyr, tänkte ge er en kort, men ack så intressant, resume av min helg. ENJOY!
Lördag: Madde et moi drog till göteborg för att pröva vår shoppinglycka. Maddes funkade okej, men min var inte alls lika bra. Letade och letade, men hittade ingenting som var värt mina slantar. Vet inte vad det har blivit med mig.. Kläder o dyl. som inte har hittats på mormors vind eller köpts för en tjuga på Ekorren tycks inte duga. Tillslut tvångsköpte jag sex par trosor.. Mest för att få två små påsar att bära på (: Efter en dags shopping mötte vi upp Lina och tillsammans med henne åkte vi till Liseberg där vi mötte upp Mathilda, Hanna, My, Ellinor och Martina. Sen gjorde vi entre på STS Reunion Party 2008.  Kvällen var lam och ganska innehållslös. Men det var kul att träffa lite gamla Maltahomies igen! 
Söndag: Vi sov ut för första gången den helgen. Hela dan låg vi ine och degade tills vi tillslut fick tummen ur gumpen och följde med Maddes pappa till Hemköp där vi köpte lussekatter, Ben&Jerry, Godis, Kladdkaka och hyrde SATC och Juno. Maddes kompisar Amanda och Ellen. Drack kaffe, kollade på filmerna och käkade allt det goda. Amanda drog hem efter en stund och dom resterande av oss hamnade i köket med the och massa skitsnack tills det var dags för mig att bege mig till min buss som gick tjugo i sex. Vi hade ju bestämt att vi skulle vara vakna hela natten för att jag skulle orka sova på bussen och tåget. En timme på bussen, det var all sömn jag fick. Just därför är jag rätt så jävla trött just nu och planerar att sova vilken minut som helst. 



...With the fur, the whole club was looking at her.  Madde o jag utanför Liseberg.


Lina, Elli, My, Hanna och Madde utanför Liseberg.


Lina svänger friskt på dansgolvet omringad av Martina, Mathilda och Madde.


Jag, en stång och Madde


Ellinor, My och Hanna - Trillingarna


Jag och Lina framför någonting vi kallade sång.


Och såhär glada låtsades mina vänner vara när SK8 spelade. Uruselt!





SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ser ut som crap på VARENDA fucking bild..

DU är söt :)

2008-10-30 @ 14:00:14
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0