And the boys chase the girls with the curls in their hair.

Godmorgon!  Vaknade för cirka en timme sen med världens förkylning. Jag hatar det. Får väl skylla mig själv antar jag.  Gårdagen spenderade jag först med Sofi och Amanda, vi fikade, rotade ut hela min garderob i hopp om att hitta någonting vi kunde ha på oss. Vi drog sedan hem till Sofis tilfälliga lägenhet, åt sallad och sprang runt halvnakna. Sedan anslöt sig även Anna och Joline till sällskapet. Kvällen var kul, tills vi kom på att vi skulle åka till Bergsäng. Victor kom och hämtade oss skjutsade oss dit och fick lika snabbt komma och hämta oss igen. Åkte hem till Sofi och snackade lite skit. Hade under kvällen förlorat min mobil, så jag gick ut och letade efter den, utan lyckat resultat. Victor kom och hämtade mig och vi åkte till hagälven där han lyckades hitta den :D  Nu ska jag klä mig och dra till Sofi.   Ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: ...

den där victor verkar att vara en hyvens kille du, han ska du hålla hårt i!

2008-10-05 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0