With tired souls.

Godmorgon. Twilight. Det finns inte ord som kan beskriva hur underbart bra den filmen var. Jag ville inte att den skulle ta slut. Och nu vill jag se den om och om IGEN!  Jag vill ha en vampyr som Edward! Jag vill vara kär på riktigt. På ett sätt var den grymt jobbig att se, satt med en grämande känsla i bröstet, hjärtklappning och gråten i halsen så gott som hela filmen. Jag antar det var för att man så gärna vill ha det som dom har.  Nej, jag ska försöka släppa filmen nu och vänta på att jag får se den igen. 

När vi kom till filmstaden igår så möts jag av att någon kastar sig över mig och skriker: SAAAAGAAA! Jag blev livrädd, vafan blire?  Lyckligtvis var det bara Vendela som lyckats få syn på mig i folkmassan. Albin och jag gick sedan till hemköp och köpte Ahlgrens bilar, lantchips och dricka innan filmen började.  Och som sagt, den var underbar. Enda minuset var att Albin pratade hela filmen, högt om dom mest ointressanta sakerna. Typ: jag vet inte vart jag ska ha armen?  Aja, jag överlevde väl. När filmen var slut skulle vi ha åkt till Vendela ett tag men så blev det inte. Istället åkte vi till McDonalds. Mest för att vi behövde utnyttja deras toalett. Köpte även med oss milkshake och hotwings. Sen bar det av hemmåt.

Idag vet jag inte vad det blir, ska försöka plugga och städa lite. sen får vi se vad det bliver.  Ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0