With tired minds.

Hemma från begravningen. Den var fin, om man kan säga så? Insåg på hemvägen att jag inte hade någon att komma hem till, så följde med farmor och farfar hem. Det är piss, jag vill att det ska bo massa folk i mitt hus, fast när jag vill va ensam.. så kan ja bara skicka iväg dom.  Jag är riktigt uttråkad och trött. funderar på att faktiskt gå hem och ta mig en lur. Är i stort behov av en kram! Vi får se vad tiden utvisar. Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, vore kul att slippa sitta hemma och mögla. Iaf helt ensam. Äru ledig kan du ju höra av dig.  PUSS!

SOLONG!



 


Kommentarer
Postat av: Madde

FAN ATT VI INTE BOR NÄRA, FÖR DÅ HADE JAG VETAT VAD JAG SKULLE GJORT IKVÄLL. <3 Saknar dig gumman, skönt att begravningen iaf var fin (det är klart att du kan säga det). Kraam

2008-11-21 @ 18:20:47
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: vendela

här får du en kram av mig, älskar dig och saknar dig. du är bäst

2008-11-22 @ 00:03:31
URL: http://vendelasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0