Och vad har du bestämt?

Jag behöver tänka på annat, därför delar jag med mig av lite onödigt fakta om migsjälv. Avgör själv om ni vill läsa.



Fem saker jag önskar jag kunde

Befinna mig på flera platser samtidigt.
Spela munspel så vackert att Johan Persson fick tårar i ögonen.
Få pengar att räcka till mer och mycket längre.
Skriva poesi, lyrik eller böcker, kunna måla, fotografera eller någonting annat estetiskt och tjäna pengar på det.
Cigarett-partytricket.


Fem saker jag önskar jag hade

Musikaliska gener.
En kåggamoj affisch.
En halvnormal familj.
Självklara MVG:n i alla ämnen.
Ett eget hus som bara var mitt.



Fem saker jag saknar

Att vara liten, okysst och leka med vattenballonger i smyg.
Turkiet med nioA
Mamma
Att vara kär på riktigt för första gången.



Fem saker jag ska sluta med

Vara envis och vrång.
Ta människor för givet.
Be om ursäkt för allt.
Att inte ta skolan på allvar (+strunta i idrotten)
Ligga inne hela dagarna med blicken fäst i taket.



Fem saker jag hatar

Att jag alltid ska göra saker i sista stund.
Att ag alltid längtar hem, även om jag varit hemifrån i en kvart.
Att göra någon besviken.
Att planera.
Att Lasse W har blivit gnällgubbe.



Fem saker jag älskar

Mina nära och kära.
Att vara spontan.
Snacka skit utan att få ut ett enda piss utav det.
Att förändras till det bättre.
Att gå utan mål.



Fem saker du inte visste om mig

Jag är livrädd för katter, fåglar och grodor.
Jag står på tå när jag duschar.
Jag drömmer om att bo i en liten sunkig lägenhet på en trång gata i Paris.
Jag har en förkärlek till att vistas på kyrkogården sena kvällar.
Jag har fyra vanliga täcken och ett dubbeltäcke på mig när jag sover.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0