Sorg och glädjerus.

Jag storbölar och behöver tänka på annat. därför snodde jag dessa av SNOS.


Kompisar:

1. Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? Skrika på henne.
2. Har du flera bästa vänner? Ja, det tycker jag nog.
3. Vad heter den som du känt längst, och ännu är kompis med? Sandra Larsson o Vendela Sundell.
4. Vem av ditt kön känner du minst i din klass? Alissa i guess.

Familj:
5. Vad heter din mamma? Ann-Louise.
6. Har du syskon? Ja, den lillebror.
7. Heter dom: Han heter pontus.
8. Är din pappa rik? Nej, verkligen inte.
9. Är du de minsta barnet? No, jag är äldst
10. Saknar du dina föräldrar någon gång? Saknar mamma dygnet runt.

Skola:
16. bästa läraren? Lisbet.
17. sämsta läraren? Magnus, han kan varken lära ut eller va trevlig.
18. Vem är din No:lärare: har ingen sånn.
19. So:lärare? Ingen sånn heller.
20. Matte:lärare? Henrik Eriksson.
21. Språk: Engelska.
22. Vad heter din/a mentor/er? Gun Söt-Bull.
23. Är du nöjd med din klass? Fullkomligt.
24. När är det den/dom senaste dagarna för dig? Hm, igår eller imorn tror jag.
25. Nöjd med ditt schema? Ja, inte fredag dock.

TVÅ ALTENATIV - ett svar
26. Katt eller hund? Hund
27. Fotboll eller innebandy? Gränsbrännboll.
28. Kaffe eller mjölk? Kaffe med mjölk.
29. Godis eller frukt? Hmm, beror på tillfälle.
30. Öl eller cider? jag vet inte.

vad gör du?
31. Just nu? Skrattar åt mitt patetiska liv.
32. Om fem minuter? Ska jag stänga av datorn hade jag tänkt.
33. Om en timme? Sover jag sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liiite wannabe mig ;) höhöhö

2008-11-20 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0