She was kissing my face.

Dåligt med uppdatering under dom senaste dagarna. Anledning? Kaos.  Gråt, skratt och skrik har avlöst varandra. En underbar person har somnat in och lämnat kvar en stor saknad för många i min närhet, även för mig som såg upp till henne och hennes vilja och styrka. Jag har träffat släktingar och rivit upp gamla minnen, både på gott och ont. Jag har saknat min mamma något så outhärdligt. Jag har insett vilka fantastiska människor jag har runt omkring mig och hur mycket jag saknar vissa personer jag förlorat. Det har varit ett helvete, men nu tänker jag inte deppa mera.

Ja, det här blev verkligen ett biktinlägg. Men från och med nu, ska jag inte gråta mera.

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet hur du känner Saga, jag finns här om du vill prata. Jag förstår!

2008-11-02 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0