Seperate is always better when there's feelings involved.

Godmorgon!   Trots att jag sov en halvtimma längre än jag brukar såär jag redan klar, fyrtio minuter innan skolan börjar.  Egentligen skulle man väl göra nått nyttigt av den tiden, typ gå en lite längre väg till skolan, halvstäda lite.. eller nått sånt. Men jag orkar inte vara duktig och seriös nu, som vanligt.. Idag ´har vi idrott och jag ska vara med. Det har jag lovat jag lovat mig själv, ska inte strunta i det längre.. iaf inte idag. Fast det beror egentligen på vad vi ska göra, är det någon form av lagsport så tror jag att jag stuntar i det. Jag funkar inte i ett lag. Im a loner öm ön säger.  Nog om det, ska packa ihop mig och gå hem till joline och stressa henne lite, det kan hon behöva.  PUSS

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0