På en tivoliplats i ett cirkuslandskap.

Godkväll!   Jag ligger i skrivande stund i min säng efter en vaken natt följd av en hård dag. Ingen vidare bra kombination.  Idag har jag guidat en grupp nior från Ekshärad runt på min älskade skola. Ganska töligt, intressenivån var grymt hög och dom släpade absolut inte fötterna efter sig. (:  Nejdå, ska inte vara sån. Jag är speedad, beror säkert på det.  Efter plugget mysade jag med min mormor och sen sprätte jag runt lite hemma och pysslade. Typ vattnade blommor och sånt. Ja, jag var och är fortfarande uttråkad.  Har nu läst klart alla bloggar på bloggkoll och tänkte avsluta med att göra nedanstående ''frågor'' som jag snodde av Anna. Tyckte dom var lite mysiga. PUSS


Jag lyssnar på...
Lägg bena på ryggen - Möra-Per
Du mår bäst när du... Skrattar tillsammans med mig.
Den bästa krogen heter... Hmm, återkommer med svar senare i livet.
Jag pratar... Fort och otydlig svenska.
Mina bästa vänner är... Ganska roliga ibland (:
Min första riktiga kyss... Som jag anser räknas, fick jag för exakt två år sen.
Jag avskyr när folk frågar... Sånt jag inte kan svara på. Annars är det kul att bli utfrågad.
Kärlek är... Jävligt komplicerat.
Jag är hemligt förälskad i... Pojkar med långt hår och trasiga jeans.
Min mobiltelefon är... Trasig.
När jag vaknar på morgonen... Önskar ja att jag var duktigt och typ tog en promenad.
Innan jag går och lägger mig... Ska jag avsluta detta.
Just nu tänker jag på... Att imorn är det tisdag, sen onsdag, torsdag, fredag helg.
Homosexuella är... GAY
Blondinbella är... Tölig, men jag läser henne ändå.
Jag vill verkligen... Sommaren ska komma snart
Ikväll ska jag... Inte göra så mycket mera.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0