One more look and I forget everything.

Godkväll! Sjunger Abba som en liten lemur just nu. Det låter hemskt, det vet jag.. men jag blir glad (: Idag har vi informerat nior om vårt älskade omvårdnadsprogram. Efter skolan har mormor och jag rensat källaren hemma hos henne. Har packat ihop alla grejer som är mina och tagit med dom hem.  Jag har varit duktig och sorterat och packat allting noga så det ska bli överlätt att packa upp när om och när jag flyttar.  Imorn är det dags för begravning, någonting jag grämer mig väldigt mycket för men som jag samtidigt väldigt gärna vill gå på. Säga hejdå till Jessica.   Nu ska jag sova, innan jag deppar ihop. Puss

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0